W tym momencie nasz serwis nie oferuje możliwości zakupu produktów online. Należy przez to rozumieć, że każde zamówienie jest zapytaniem wstępnie weryfikowanym przez nas. Jesteśmy również firmą skupioną na obsłudze klientów instytucjonalnych i firm, dlatego zapytania o pojedyncze urządzenia od osób fizycznych mogą być rozpatrywane nieco dłużej. Jak kupować zatem ozonatory? Przede wszystkim z głową.
Sam proces kupowania (zapytania) jest bardzo prosty i intuicyjny. Różni się on od zakupu produktu online brakiem bramki płatności / brakiem płatności natychmiastowych. Środki są przekazywane przelewami bankowymi.
Wybór produktu
Każdy zakup zaczyna się od wybrania produktów do koszyka. Nie inaczej jest na naszej stronie. Poruszając się pomiędzy kategoriami ozonatorów i akcesoriów dodajemy wybrane produkty do zapytania (koszyka). Możemy wybierać także wśród wariantów (np. ten sam model w różnych kolorach) czy ilości. Jeżeli wybór jest zbyt szeroki, należy skorzystać z filtrów aby zawęzić wyniki do najbardziej nas interesujących produktów. Jeżeli jesteśmy pewni naszych wyborów przechodzimy dalej, do koszyka.
Jak kupować – koszyk
Koszyk pokazuje wszystkie wybrane przez nas produkty, w wariantach i ilości. Tu także widać podsumowanie i koszt ozonatorów i/lub akcesoriów. Najczęściej będzie również wskazany koszt transportu (serwis kurierski). W koszyku możemy dokonać finalnej korekty – zmienić ilość czy usunąć produkt. Kolejnym i ostatnim krokiem jest finalizacja zapytania, gdzie przechodzimy klikając “dalej”.
Wysłanie zapytania
Co dość oczywiste, musimy podać dane do płatności i dostawy. Proszę zwrócić uwagę, że zakup produktu przez firmę wymaga podania poprawnego numeru NIP (dla wystawienia faktury). Brak tej informacji spowoduje, że zakup zostanie zaszeregowany jako transakcja z osobą prywatną. Jeżeli towar ma zostać dostarczony pod inny adres, należy wybrać stosowną opcję i podać nowe dane. Tu wyślemy paczkę.
Na stronie widać ponownie koszt naszych zakupów oraz dostawy. Wystarczy kliknąć “wyślij zapytanie” aby dotarło do nas w ciągu kilku sekund. Od tego momentu złożone zapytanie jest analizowane, a my powinniśmy wrócić z informacjami w przeciągu kilkunastu minut. Ponieważ często szybciej jest ustalić pewne kwestie telefonicznie, rezerwujemy sobie prawo do stosowania tej metody kontaktu wymiennie z mailem.
Gdy potwierdzimy z naszej strony dostępność towarów, na podany adres email klienta przyjdzie wiadomość zawierająca fakturę proforma wraz z niezbędnymi danymi do przelewu. Taka wiadomość jest zazwyczaj wysyłana w ciągu kilkudziesięciu minut. Od tego momentu czekamy 3 dni na uregulowanie należności aby zamówione produkty wysłać kurierem. Fakturę domyślnie wyślemy mailem po zaksięgowaniu płatności.
Jeżeli masz pytania do opisanej procedury, po prostu napisz do nas.