Kto pyta nie błądzi
Niedobór informacji jest zły, nadmiar podobnie. Warto zatem zasięgnąć wiedzy u sprawdzonego, kompetentnego i rzetelnego źródła. Poniżej przedstawiamy najczęściej poruszane przez klientów kwestie, wraz z naszymi odpowiedziami.
Nasz dział FAQ to tak naprawdę zbiór pytań i odpowiedzi dotyczących zakupu urządzeń, akcesoriów oraz zamawiania usługi ozonowania. Pogrupowaliśmy wszystko w kategorie, aby przeglądanie było bardziej komfortowe i przejrzyste. Jeżeli jednak nie znajdziesz tu wszystkich potrzebnych informacji, napisz do nas lub zadzwoń.
Dostawa (9)
Zamówienia realizujemy za pośrednictwem serwisów kurierskich. Dokładne ceny za poszczególne zamówienia są przekazywane przez nas przy potwierdzeniu złożonego zapytania. Można je także sprawdzić na dedykowanej stronie, gdzie ujęliśmy je w czytelnych tabelach.
Ponieważ w głównej mierze prowadzimy działalność usługową, a sprzedaż produktów jest elementem dodatkowym, często nie ma nas w magazynie. Odbiór osobisty nie jest zatem sugerowaną formą przekazania produktu, natomiast w uzasadnionych przypadkach jesteśmy gotowi to rozważyć. Prosimy tylko wcześniej o przekazanie stosownej informacji i ustalenie szczegółów.
Tak, ale tylko w przypadku gdy przesyłka nie została jeszcze nadana. Do tego czasu kompletujemy i pakujemy produkty. Pamiętaj, że o ile w tym czasie możesz zmienić adres to już nie formę dostawy – ta pozostaje niezmienna.
Nie mamy wpływu na grafik wykonywanej pracy przez kurierów i nie możemy ingerować w ich plan. Przy standardowej usłudze dostawy kurierskiej należy spodziewać się dostawy w ciągu całego dnia. Jeżeli interesuje Ciebie dostawa w określonych godzinach, skontaktuj się z nami. Jest to usługa dodatkowo płatna, ale możliwa do wykonania, w granicach przewidzianych przez przewoźnika.
Serwis kurierski jest szybszy od klasycznej paczki wysłanej pocztą. Jeśli jednak minęło już 7-8 dni od dnia, w którym otrzymałeś maila o nadaniu przesyłki, daj nam znać. Będziemy musieli złożyć reklamację w firmie przewozowej.
Jasne, nie ma problemu. Na ostatniej stronie formularza zapytania jest pytanie “czy wysłać na inny adres?”, które musisz zaznaczyć. Pokażą się wówczas dodatkowe pola, które uzupełniasz innymi danymi adresowymi. Tutaj paczka zostanie wysłana.
Tak, oferujemy taką usługę. Z uwagi na konieczność indywidualnej wyceny przesyłki potrzebujemy dodatkowych informacji od Ciebie. Po prostu napisz do nas podając wszystkie dane adresowe i dodatkowe szczegóły. Odpowiemy przedstawiając koszt usługi przewozowej.
W chwili obecnej umożliwiamy dostawę zakupionych produktów wyłącznie za pośrednictwem serwisu kurierskiego. To gwarantuje dokładne śledzenie produktu, a także relatywnie szybki czas dostawy “pod drzwi”.
Zamówione produkty muszą zostać spakowane – to nasza część całego procesu. Dalej paczkę odbiera kurier i od tego momentu czas realizacji dostawy jest w rękach przewoźnika. Z doświadczenia wiemy, że na terenie Polski dostawa trwa nie dłużej niż 48 godzin (nie licząc weekendów i dni wolnych od pracy). Ogólnie można przyjąć, że termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Inne (3)
Działamy w godz. 08:00 – 18:00 w dni robocze, oraz w godz. 08:00 – 14:00 w soboty. Niedziele i święta, oraz dni ustawowo wolne od pracy są także dla nas dniami odpoczynku.
Nasze obecne oferty promocyjne znaleźć można na dedykowanej stronie oraz w formie banerów pojawiających się w całej witrynie. Czasem są to rabaty cenowe, czasem bezpłatne dodatkowe usługi – zawsze coś fajnego i opłacalnego. Nasi stali klienci mogą także liczyć na naprawdę duże upusty.
Tak, wszystkie dane jakie otrzymujemy od Ciebie są bezpieczne. Nasza strona zabezpieczona jest certyfikatem SSL, co wielokrotnie zwiększa bezpieczeństwo jej przeglądania i uniemożliwia wyciek wrażliwych informacji. Twoje dane nie są nigdzie udostępniane, poza podmiotami które realizują zamówienie (np. pośrednik płatności, firma kurierska).
Płatności (2)
Prezentowane ceny oznaczają finalny koszt danego produktu z uwzględnieniem wymaganych prawem podatków. Na fakturze pojawią się zatem kwoty rozbite na wartość netto oraz wartość podatku VAT. Suma kwot da wartość brutto prezentowaną na stronie.
W przypadku osób prywatnych akceptujemy gotówkę, a w niedługim czasie uruchomimy możliwość płacenia kartą. Jeśli chodzi o firmy i urzędy, wystawiamy fakturę z odroczonym terminem płatności – przelew na konto.
Produkty (4)
Ozonatory są produkowane w Polsce przez firmę Bitom. Są znane z niezawodności i wysokiej wydajności – dlatego z tą firmą nawiązaliśmy kilka lat temu ścisłą współpracę. Większość części do generatorów ozonu ma także pochodzenie krajowe, niemniej niektóre podzespoły – z uwagi na koszty – są importowane z Dalekiego Wschodu. Akcesoria to głównie produkty firmy 3M, która jest wzorem jeśli chodzi o zabezpieczenia dróg oddechowych i oczu. Te produkty charakteryzuje bardzo wysoka jakość wykonania, która posłuży naszym klientom wiele lat.
Tak, o ile taka jest dostępna. W przypadku ozonatorów, producent określił zbliżone parametrami modele różniące się szczegółami odmiennymi nazwami. Tym samym wariantów brak. Jeśli chodzi o akcesoria, tu sytuacja jest podobna. Np. półmaski różniące się wielkością (S, M, L) mają odrębne kody i nazwy, przez co ponownie, wariant nie jest dostępny.
Jeśli na stronie internetowej nie widać konkretnego modelu ozonatora lub brakuje na magazynie jakiegoś akcesorium, najprawdopodobniej faktycznie nie mamy produktu na stanie. Wynikać to może z oczekiwania na dostawę, zakończenie produkcji lub naszą decyzję o braku kontynuacji oferty. Jeżeli mamy do czynienia z tym ostatnim scenariuszem, w każdym momencie na żądanie klienta jesteśmy w stanie dany produkt ściągnąć. Potrzebujemy tylko stosownej informacji z wyprzedzeniem.
Oferowane przez nas produkty są w tzw. stanie fabrycznym, a więc zapakowane i wyposażone w akcesoria przez producenta. Część z nich będzie zatem posiadała instrukcję obsługi, podczas gdy inne jej po prostu nie wymagają. Jeżeli pojawiłby się problem przy stosowaniu zakupionego produktu, bardzo prosimy o kontakt. Pomożemy.
Reklamacje i zwroty (3)
Możesz dokonać zwrotu produktu, który kupiłeś w sklepie internetowym o ile jest to produkt oferowany “na wolnym rynku”, który nie posiada cech produktu wykonanego na zamówienie. Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania (zużycia) i dopuszczalne jest jego rozpakowanie w celu potwierdzenia cech i właściwości. Na zwrot takiego towaru masz 14 dni. Niestety, przytoczone informacje dotyczą zakupów dokonywanych przez konsumentów.
Oferujemy produkty przedsiębiorstwom, a w tej sytuacji procedura zwrotu produktu nie obowiązuje.
Przedsiębiorcy dokonującemu zakupu jako firma nie przysługują niestety wszystkie prawa przypisane konsumentowi. Jednym z nich jest prawo do zwrotu towaru, które w tej sytuacji nie obowiązuje. Tym samym nie posiadamy jako takiego wzoru formularza. Jeżeli faktycznie zachodzą przesłanki do zwrotu nabytego produktu, prosimy o kontakt.
Jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem 2 lat od daty zakupu obowiązuje rękojmia. Jeśli jednak kupujący w momencie dokonywania zakupu wiedział o wadzie, rękojmia nie obowiązuje.
Przy sprzedaży między przedsiębiorcami kupujący traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał rzeczy w czasie i w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie sprzedawcy o wadzie, a w przypadku gdy wada wyszła na jaw dopiero później – jeżeli nie zawiadomił sprzedawcy niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
Najczęściej jednak prosimy o przesłanie wadliwego produktu i informację, jakiego rozwiązania oczekuje kupujący – naprawy, obniżenia ceny, wymiany na inny produkt (inny egzemplarz) czy zwrotu pieniędzy.
Usługa ozonowania (8)
Forma gazowa pozwala ozonowi penetrować nawet najgłębsze zakamarki i miejsca, do których ludzka ręka lub maszyna nie jest w stanie dotrzeć. Wypełnia on daną przestrzeń równomiernie, a mając skuteczność przewyższającą chlor (najpopularniejszy środek dezynfekcyjny) 3000 razy jest praktycznie nie do pobicia. Choć go zatem nie widzimy, ozon skutecznie działa.
Ozon jest bardzo silnym utleniaczem i może wchodzić w reakcje z płaszczyznami, na które oddziałuje. O ile proste sprzęty AGD są całkowicie bezpieczne, o tyle bardziej skomplikowane mogą ucierpieć. Chodzi głównie o te z dużą ilością elektroniki – komputery, monitory, konsole do gier. W ich przypadku ozon w dużym stężeniu może naruszyć (utlenić) izolacje przewodów lub uszkodzić tranzystory. Nie jest to działanie mające zawsze miejsce, ale ozonując np. 1x w miesiącu powinniśmy zabezpieczać każdorazowo cenny sprzęt. Zwykła folia wystarczy.
Kwas masłowy (inaczej kwas butanowy) to organiczny związek chemiczny z grupy kwasów karboksylowych. Występuje w zjełczałym maśle i nadaje lekko gorzki posmak wielu serom. W większych stężeniach zapach kwasu masłowego kojarzy się wielu ludziom z wymiocinami, co z oczywistych powodów nie jest przyjemnym aromatem. Ozon oprócz właściwości dezynfekcyjnych usuwa zapachy, w tym tak trudny do wywabienia zapach kwasu masłowego. W jego usuwaniu liczy się szybki czas reakcji, aby uniknąć kosztownych remontów.
Z uwagi na fakt, że ozon jest mocnym utleniaczem, należy zwrócić uwagę, aby w ozonowanych pomieszczeniach nie było zwierząt i roślin. Dodatkowo, warto zabezpieczyć bardziej skomplikowaną elektronikę (tv, komputer, itd.) oklejając ją folią. Pewną oczywistością jest konieczność uszczelnienia pomieszczeń tak, aby w jak najmniejszym stopniu gaz mógł się wydostać poza dezynfekowaną strefę. Jeżeli ozonowanie ma dotyczyć pomieszczeń z dużą ilością książek, nie powinno być wykonywane zbyt często. W papierze jest roślinna celuloza, która po zbyt intensywnym ozonowaniu lub zbyt częstych cyklach zacznie żółknieć.
Warto ozonować regularnie, ale należy uważać z częstotliwością. Alergikom polecamy ozonowanie min. 2x w roku aby utrzymać komfort w mieszkaniu czy domu. Prewencyjnie, mieszkanie powinno być ozonowane częściej, nawet co 2-3 miesiące. Mając jednak problem w postaci intensywnego zapachu może się okazać, że proces ozonowania będzie trwał nawet kilka dni. Wszystko zależy od stopnia zabrudzenia, kubatury, temperatury, wilgotności.
Cyfry i liczby są ważne. W przypadku ozonowania nawet bardzo, ponieważ wskazują kiedy gaz zaczyna działać, kiedy jest niebezpiecznie oraz w którym momencie możemy spokojnie korzystać z pomieszczenia. Oczywiście można ozonować bez miernika, ale będzie to zawsze obarczone pewną dozą “przybliżenia”. Ponieważ profesjonalne mierniki ozonu są bardzo drogie, nie każdy może sobie pozwolić na ich zakup. Nasza usługa w standardzie ma pomiar przed i po ozonowaniu. Pracujemy na urządzeniach Drager.
Nie, ozon świetnie radzi sobie ze skutkami ale nie przyczynami. Wyobraźmy sobie wilgotne ściany w domu, którego fundamenty regularnie przemakają. Ozonowanie doraźnie poradzi sobie z zapachem stęchlizny i zarodnikami grzybów, ale przy kolejnym zalaniu problem powróci. Przed ozonowaniem należy usunąć przyczynę problemu, inaczej proces będzie trzeba wielokrotnie powtarzać.
Realizujemy zlecenia w promieniu do 200 km od naszej firmy w Siemiatyczach. Często usługę realizujemy w ciągu jednego dnia, więc taki dystans pozwoli na dotarcie do klienta, wykonanie usługi oraz powrót. Oczywiście nie ma problemu, abyśmy odwiedzali osoby fizyczne lub firmy znacznie dalej, niemniej będzie to miało swoje odbicie w cenie, która w pewnym momencie stanie się po prostu zbyt wysoka. Inaczej sprawa wygląda w sytuacji, gdy mamy zawartą umowę o regularne ozonowanie. Długofalowa współpraca oznacza atrakcyjniejsze stawki i koszty dojazdu.
Zamówienia (4)
Jeśli zamówienie nie zostanie opłacone w ciągu kolejnych 3 dni, zostanie automatycznie anulowane. Innym sposobem jest kontakt z nami i po podaniu nr zamówienia prośba o jego anulowanie. Należy pamiętać, że zamówienia opłacone i nadane nie mogą już zostać anulowane. Pozostaje wtedy procedura zwrotu produktu.
Zmiana szczegółów dotyczących zapytania (produkty, adresy) jest możliwa do momentu jego nadania, po uprzednim potwierdzeniu przez nas szczegółów i uregulowaniu płatności. Od tego momentu przesyłka jest w rękach firmy kurierskiej. W takiej sytuacji zachęcamy do niezwłocznego kontaktu z nami.
Dzwoniąc do nas w celu zamówienia produktu możemy jedynie potwierdzić jego dostępność. Zamówienie wymaga formy pisemnej, którą w tym przypadku jest albo przejście procedury zapytania na stronie, albo wysłanie do nas wiadomości email.
Mogło do tego dojść w sytuacji, gdy od złożenia zapytania do uregulowania należności minęło ponad 3 dni. System automatycznie kasuje niedokończone zapytania. W bardzo rzadkich sytuacjach mogło dojść również do pomyłki dotyczącej stanu magazynowego – produkt fizycznie niedostępny był oznaczony jako dostępny na naszej stronie. W takiej sytuacji uprzejmie prosimy o kontakt.
Brakuje FAQ (pytania i odpowiedzi)? Napisz do nas.
FAQ dotyczy oferowanych przez nas produktów i usług. Choć współpracujemy z takimi firmami jak 3M, Drager czy Bitom, to w przypadku poszukiwania precyzyjnych informacji proponujemy skierować się bezpośrednio do tych podmiotów.
Potrzebujesz odpowiedzi na już? Zawsze możesz do nas zadzwonić. Z pewnością udzielimy Tobie wyczerpujących informacji o ile będziemy w posiadaniu kompletu danych. Jesteśmy pewni swojej wiedzy na temat ozonowania.